tiistai 4. joulukuuta 2012

Joulun tunnelmaa

Olen fiilistellyt koko aamupäivän Radio Novan joulunradio -Nettiradiota http://www.radionova.fi/nettiradio/joulunradio/  samalla kun olen hinnoitellut jätesäkillistä leluja kirppikselle (ei kaikkein helpoin homma 1-vuotiaan kanssa voin kertoa). Aaah, nuo joululaulut! Tuli ihan leipomis olo, piparitalkoot olo, joulutorttuja ja glögiä olo. Viime vuonna leivoin tytön kanssa piparit ihan itsetehdystä taikinasta, katsotaan saisinko aikaiseksi puuhata sen myös tänä vuonna. Ei kyllä ehkä pitäisi. Tai siis tietenkin pitäisi, mutta minun ei pitäisi syödä niitä. Joulukonvehdit pitää kyllä itsessään jo huolen minun kertyvistä joulukiloistani.

Joulun tunnelmaa jokavuotisen nettiradion lisäksi tuo jouluvalot ympäri kotia. Ne tosin tuli laitettua jo marraskuun alkupuolella. Olen näihin kovin kovin ihastunut.




Ja yllättäen, kaikki valot sijaitsevat ylhäällä. Joko lipastojen päällä tai ikkunaruuduissa. Tiedätte kyllä miksi. Ehkä ensi vuonna saan lattialle sen himoitsemani ison lyhdyn täynnä jouluvaloja? Tai sitten en. Mutta ehkä joskus kuitenkin. Nyt tunnelmoidaan näillä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Hurjan kivaa, että kommentoit, kiitos sinulle! :)