torstai 2. toukokuuta 2013

Hei, minä olen Jäpälä

Minä olen 9-viikkoinen Ranskanluppa -poika Jäpälä.

Nimeni tulee suurista ja pehmeistä takakäpälistäni. (Takakäpälät = takajäpälät)

Minusta on vaikeaa ottaa kuvia, koska olen jatkuvasti liikkeessä, mutta ei se haittaa, sillä kuvat eivät anna oikeutta minun suloisuudelleni.

Tässä me olemme, parhaat ystävykset; Hönes ja Jäpälä


Kun nukun, nukun sikeästi, eikä minua häiritse vaikka äitihenkilö viikkaa pyykkejä vieressäni.

Olen utelias ja rohkea pieni pupu. Tutkin jokaisen paikan ja osaan merkata kaikki kivat kulmat hieromalla leukaani niihin. Teen onnellisuusloikkia ja hurjan nopeita pyrähdyksiä, mutta aika usein me vaan Höneksen kanssa pötkötellään kylkikyljessä <3

Syön paljon, ihan hurjan paljon, enkä ole ruuan suhteen ronkeli. Lempiherkkuani ovat porkkana ja omena. Testaan hampaitani myös, yhden nettipiuhan pureskelin jo poikki ja heliumpallon narun myös.








     

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Hurjan kivaa, että kommentoit, kiitos sinulle! :)