keskiviikko 29. toukokuuta 2013

Jaa ettäkö mitä olen puuhastellut?

Olen ollut taas mukakiireinen enkä ole saanut blogiin asti mitään kaikista hyvistä suunnitelmista huolimatta.

Olen selannut vimmassa KAIKKI mainokset mitä postiluukusta on kolahtanut. En olisi vielä pari vuotta sitten uskonut, että ihan parhaimmat mainokset lähettää Bauhaus, K-rauta ja HongKong! Mökkiä ajatellen olen merkannut niistä kulmia kääntämällä kaikki ihanat mä haluun -jutut. Kuten pihakeinu, kasvihuone ja hiekkalaatikko. Toki olen myös ostanut uusimmat Talo&Koti ja ViherPiha -lehdet. Ihan vaan pitääkseni mökki-puutarha-fiilistä yllä täällä kerrostalossa.



Olen surffannut huuuto.netissä ja tori.fissä etsimässä retrorattaita vol.4. Tämä on nyt AIVAN PAKKO SAADA -juttu. Niistä ihanimmista kun hajosi rengas. Ja kevyet pienet avorattaat olisi todella käytännölliset tulevia leikkipuistoretkiä ajatellen ja ehkä saisin ne kannettua tänne toiseen kerrokseen. Joo-o. Oikeasti kantaisin mieluummin kevyet rattaat parvekkeellemme, kuin vien noita painavia isoja kellarin hankalapääsyiseen varastoon (samalla peläten, ettei nuorimies suuttuja juokse parkkipaikalle ja auton alle tai kaadu kellariin vieviin betoniportaisiin)


Olen ommellut tilkuista hernepusseja autuaan tietämättömänä, että se on todennäköisesti lapsille viikon kohokohta?! Tyttö rakastui niihin välittömästi! Niillä on leikitty nyt kaksi päivää lähes tauotta. Tyttö heitteli pihanurmikolla niitä kaverin kanssa, otti mukaan kauppareissulle ja tänään viimeisenä tarhapäivänä otti vielä unileluksi yhden. Nuorimies suuttuja taas laittaa niitä päänsä päälle ja kerää brion kärryihin ja kuskaa ympäriinsä. Niin, ja heittää niitä kohti niin että läsähtää.








Olen tutkinut kauppojen keksihyllyjä etsien munattomia ja maidottomia keksejä. Voin kertoa, että niitä on aika vähän ja ne vähätkin on aika kuivia. Leivoskeksit voi unohtaa täysin, samoin täytekeksit. Ostin muumikeksejä ja Carneval autot. Jospa ne kelpaisi.


Olen miettinyt pääni puhki. Keväällä täytyy muistaa lastenhoitajia. Joka kerta yhtä vaikeaa. Lopulta päädyin ostamaan taannoiselta Ikea -reissulta suklaalevyjä ja muffinivuokia. Kai nyt jokainen päiväkodin täti leipoo muffineita kesälomallaan? Aamulla (miten niin viimetipassa) paketoin ne kauniisti lahjapaperiin ja sellofaaniin ja vein päiväkodille. Kelpaa tai ei, muistettu on.





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Hurjan kivaa, että kommentoit, kiitos sinulle! :)