perjantai 27. maaliskuuta 2015

Pääsiäinen

Meillä asuu yksi, joka töhöttää pääsiäistä "vähän" enemmän kuin me muut. Meidän juhlapyhä -lapsi.

Se on ainakin kaksi viikkoa (tuntuu kyllä pidemmältä!) ollut helisemässä virpomisesta.
-Olisko noita, kun en mä ole aikaisemmin ollut.
-No oletpas.
-Ai niin olenkin.
-Voisin olla kissa, se noidan kissa, kun mulla on se pukukin.
-Niin, se puku oli sulle pieni jo Halloweenina.
-Ehkä mä oon pupu. Pääsiäispupu! Ja sit mulla pitää olla sellanen kori, mihin mä voin kerätä palkat.


Tämä on niin "kuuma peruna" nyt, että ollaan siis askarreltu aiheen ympärillä jotain pientä, pari viikkoa, melkein joka päivä. Ja ihan mistä vaan. Vaikka nyt kaapista löytyvistä coctailtikuista.



Tein sille pahimpaan tuskaan värityskuvia. Isähenkilön kanssa ne sitten tulosti pinot noita, että voi sitten vaikka joka päivä väritellä. 


Ja styroks-munia...ja coctailtikkuja. Ja kun ei se pääsiäisruoho (ts.ohra) vielä kasva, niin tyyppi olisi kovasti tökkimässä näitä koristeita mun yrttihyllyssä kasvavaan ruohosipuliin ja vihanneskrassiin.


Voi kattokaa nyt! En kestä. 

 

Huomenna mennään hakemaan lisää pajunoksia ja koristellaan ne asianmukaisesti. Kiva olisi jos niitä vaikka jäisi kotiinkin pari koristeeksi. Ja kai niille pienille virpojille pitää hakea jotain palkkojakin <3 








2 kommenttia:

  1. Onneksi meillä on vielä matkaa tohon. :D Joka aamu tuo likka kyllä jaksaa tarkistaa, joko on kukko käynyt. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. *Huokaus* Joo enpä arvannut minäkään jokunen vuosi sitten mihin pyöritykseen vielä joudun! Onneksi.

      Poista

Hurjan kivaa, että kommentoit, kiitos sinulle! :)